Startpagina

vrijdag, juli 16, 2010

Van de pot gerukt - de GVB Amsterdam saga deel 1

Het GVB in Amsterdam, ik maak ze al 55 jaar mee.

En dat is lachen.

Ze bestellen trams waarin geen enkele Nederlander kan zitten, misschien verkopen aan de Bosjesmannen? Ook weer zo'n inkoper die zelf nooit met de tram gaat.......... Ik ben 1,91 en ga dus of staan of ga lekker lopen naar mijn werk.....

Ken je die trams van lijn 5? Zogenaamd een verlaagde midden ingang om mensen makkelijk in te laten stappen, maar in feite breekt iedereen zijn nek over die k trapjes...........zeker na een avondje lekker stappen op het Leidseplein.

Gaat die Noord-Zuid lijn in 2025 rijden? Hahahahahaha 

Maar het toppunt moest nog komen, ze gooien de metrobuis in de zomer van 2010 5 weken dicht tussen CS en Amstel vanwege werkzaamheden. Edoch, de werkzaamheden gaan niet door en ze hebben alle bestuurders al vrij gegeven.
Gaan die bestuurders in het hoogseizoen op vakantie? Meestal kijken ze te chagrijnig uit hun ogen en rijden ze pardoes weg voordat een serieuze klant in kan stappen. Dan denk ik nu, arme schoolgaande kinderen.......

En het mooiste komt nog: ze kunnen het niet terugdraaien want ze hebben iedereen al verteld dat die tunnelbuis dichtgaat..............

Ik zou zeggen gooi die buis morgen open, want de meeste mensen weten toch niet wat jullie uitkramen in jullie voorlichtingscampagnes. De omroepinstallaties in de metro zijn meestal stuk..........en op de perrons zijn ze onverstaanbaar. En nu niet zeuren, want ik maak die rakkers elke dag mee.

Geen opmerkingen: