Startpagina

vrijdag, juli 16, 2010

Van de pot gerukt - de TNT saga deel 1

U denkt dat de TNT alle mensen ontslaat vanwege de vrije markt? Ik denk dat dat komt omdat een tot op het bot verziekt staatsbedrijf nimmer zal kunnen concurreren met de vrije markt.......

Dat het bedrijf tot op het bot verziekt is, kan ik bewijzen, ooit gooide een pakketbezorger van TNT mijn Ziggo modem op het inpandig balkon omdat we niet thuis waren. De man in kwestie bleek later een knuffel allochtoon die elke Groen Links stemmer in zijn straat zou willen omarmen, maar die niet in staat is mijn bestellingen van het internet correct te bezorgen.

Al die privatisering, ingeleid door die oliedomme VVD, slaat als k op Dirk, dat is allang gebleken.

Ik stem geen Groen Links, maar ook geen VVD, ik zou graag mijn bestellingen van Internet op tijd en op de juiste plaats willen ontvangen. 

Geen opmerkingen: