Startpagina

zaterdag, juli 17, 2010

Van de pot gerukt - de NS / Prorail saga deel 3

Ik heb vandaag in mijn website statistieken gezien dat mijn weblog ook bij Prorail wordt gelezen. Dames en heren van Prorail, wees uiteraard van harte welkom op mijn weblog en doe er je voordeel mee. Ik reis pas 31 jaar met de trein....dus heb er eigenlijk nog niet zoveel verstand van.

We hebben trouwens nog niet van Prorail gehoord wat er nu echt aan de hand is bij Schiphol, althans we weten dat de bovenleiding stuk is over 3 kilometer maar niet de echte oorzaak. Beetje materiaalmoeheid of is er een machinist geschorst omdat hij de hele zaak kapot heeft getrokken? Of waren er koperdieven actief?

Heeft Prorail ook alle monteurs al vrijgegeven net als het GVB? Ze zijn al een week bezig om de boel bij Schiphol te herstellen. En dat nu net tijdens het drukste weekend op Schiphol. Jongens, sterkte.

Geen opmerkingen: