Startpagina

maandag, juli 26, 2010

Van de pot gerukt - de NS / Prorail saga deel 6

Ik zat vandaag in een ouderwets maar op zich comfortabel treinstel der eerste klasse vanaf Schiphol richting Brussel (waarbij ik in Den Haag HS uitstap) en je gelooft het of niet, de kachel stond aan?!!!! Dat kan alleen maar richting Belgiƫ zullen we maar denken.

Een gleuf naast mij was denk ik bedoeld als een soort namaak airco, dus je verwacht frisse lucht. Maar neen, binnen no time stond het water op mijn rug van de toegevoegde hete lucht. Deze keer kwamen de conducteurs wel even langs en inderdaad zo'n 5 minuten later kreeg ik verkoeling.

Zou de klimaatverandering al zo toeslaan dat mensen denken dat de winter aanbreekt als het buiten heerlijk 21 graden is?

Trouwens ik vind Belgiƫ prima hoor, ik kom er graag.

Geen opmerkingen: