Startpagina

dinsdag, december 05, 2006

SuperClubs Breezes Jibacoa - Het strand

Het strandleven begint met een badlaken dat je hier elke dag schoon kunt bekomen op vertoon van je handdoekkaartje of na inlevering van je oude vervuilde handdoek. De kleur was oranje, zou dat toeval zijn of een uitgekiende marketingactie om meer Nederlanders naar Cuba te lokken?


De Meij komt weer aan zijn trekken, de perfecte strandbar, waar je tussen 13.00 en 17.00 uur ook een lekkere lunch kon weghappen. Hamburger, frites en een fruitsalade als suggestie.....


Ik ging maar even voor een drankje in mijn sexy rode zwembroek.


Onder de bomen rust de dierenshow even uit, als je zin had kon je even paard rijden langs het strand tegen een geringe vergoeding.


Onze strandbedden met oranje hotelhanddoek en onze eigen badlakens. Ik krijg alweer heimwee naar het warme zand.


World Press Photo, maar ja mijn eega is de dochter van een fotograaf. Of heb ik de foto genomen, grinzzzzzz.


Het koraal ligt vlak bij de kust, je kunt het herkennen aan de verschillende kleuren blauw. Ik zou zeggen pak je snorkelspullen en ga op onderzoek uit.


Ja zo helder is het water als de wind minimaal is en het zand niet opwarreld.


Zo midden op het strand groeien de cocospalmen, is het geen plaatje?


Zomaar wat impressies.........





Dit lijkt wel een beetje op Zuid-Limburg.........

Geen opmerkingen: