Startpagina

woensdag, mei 09, 2012

Genealogie (stamboomonderzoek)

Ik ben bezig met het opbouwen van een stamboom van de familie Klene in Nederland / Duisland. Deze wordt gepubliceerd op https://www.genealogieonline.nl. Het betreft dan gegevens als officiele namen, geboortedatums, sterfdatums, huwelijken, scheidingen van alle Klene telgen die ik kan vinden. Ook spelen gegevens van ouders hierbij een rol, zodat ik connecties kan leggen tussen de verschillende takken in de familie. Ik gebruik hierbij het programma Reunion versie 10 voor Mac. Het is mogelijk om elke belangstellende die meewerkt aan mijn onderzoek, periodiek een GEDCOM bestand toe te sturen, zodat mijn vorderingen kunnen worden gevolgd voor een ieder die is geinteresseerd in genealogie.

Ik hoop dat je hieraan wilt meewerken, elk bijdrage is voor mij belangrijk, hoe klein ook.

Je kunt me bereiken via het contactformulier op deze blog.

Geen opmerkingen: