Startpagina

maandag, augustus 22, 2011

Een groepsportret - Ik breek een lans

Het lijkt ouderwets, maar toch heb ik voorbeelden gezien in het digitale tijdperk waarvan ik dacht: het familieportret is weer helemaal terug van weggeweest.

Ook in het digitale tijdperk kan een portret gemaakt door een fotograaf die het klappen van de zweep kent, net het verschil maken tussen familiekiekjes en fraaie foto's voor het nageslacht.

Mijn zwager begint aan de weg te timmeren en ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen op http://www.ridderus.nl/, dan zie je waarover ik het heb.

Vergis je niet, we hebben het hier over professionele fotografie. Deze man zijn vader was jaren een fotografisch begrip in de oude kern van Rijswijk. Inderdaad, de appel...... Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.

Veel kijkplezier. 

Geen opmerkingen: