Startpagina

zaterdag, december 20, 2008

Kerstdiner 2e kerstdag 2008

Het is eindelijk zover, ik moet met de billen bloot.

Tweede kerstdag heeft mijn echtgenote geen puf meer om nog 1 stap in de keuken te zetten. Ik mag dan aan de bak, gelukkig voor twee personen maar toch. Ik heb na het bezoeken van een aantal sites redelijk snel een ambitieus menu samengesteld. Bedenk wel dat er geen ontsnappen mogelijk is, de snackbar is gesloten!


Kerstmenu tweede kerstdag:
***********************************

Zalmtaartje met garnalen en limoencrème
***********************************
Lende van France Limousin gegaard op lage temperatuur in kruidenjus met voorjaarshutspot
***********************************
Chocolademousse van Arden
***********************************
Koffie (?)


Ik wens u een smakelijke kerst toe.

Geen opmerkingen: