Startpagina

maandag, februari 08, 2010

Mijn tanden vallen uit mijn mond

Soms wordt een IT-er verbijsterd achtergelaten door zijn ouders. Ik zit nu zelf ongeveer 24 jaar in de IT maar dat heeft bij mijn ouders tot heden weinig indruk achtergelaten. Ik sprak wel eens over Internet, maar dat hielden ze liever buiten de deur. Als ik de euvele moed had voor te stellen dat ze wellicht vreugde zouden kunnen beleven aan het bezit van een computer met internetverbinding, werd ik aangekeken alsof ik in Staphorst een tv probeerde te promoten. Maar vanavond werd ik opeens geconfronteerd met mijn moeder die door de telefoon begint over een Ziggo Alles-in-1 basis pakket met laptop. Voor mij is dat net zo iets als de Berlijnse muur die valt en om dat 2 keer in 1 leven mee te maken, daar moet je even voor gaan zitten. Van de schrik bekomen, kan ik gelukkig vaststellen dat ik het niet hoef te installeren. Tenslotte zou ik niet eens weten hoe dat moet (wat voor netwerk hebben we hier eigenlijk?). De gedachte dat ik wellicht toch nog ga e-mailen met mijn moeder van bijna 82, het is even wennen. Ach, eerdaags bellen we gratis........

Geen opmerkingen: