Startpagina

zaterdag, januari 29, 2011

T-mobile

Het blijft vermakelijk hoe Telecombedrijven omgaan met hun klanten.

Eerst verleiden ze een ieder tot het bezit van een smartphone met mobiel internet en als iedereen dan zo'n fraai gadget heeft (kan je er eigenlijk nog mee bellen?) dan beginnen ze te mekkeren over het feit dat iedereen zijn toestel ook echt gaat gebruiken.....

Dat was dus duidelijk niet de bedoeling want dat kan het netwerk niet aan..........

Ik weet niet op welke HBO school deze commerciƫle economie wordt onderwezen, maar een woord als misleiding (oplichting...) begint in mijn hoofd op te komen.

Dus hierbij de gouden tip om snel miljardair te worden:
 - bouw een zielig netwerkje voor sms en telefoonverkeer, ingericht voor maximaal 100 klanten
- smeer 250.000 mensen een hightech phone aan met ultieme mogelijkheden en 2500 apps
- adverteer met onbeperkt internetverkeer
- richt een helpdesk in met 5 mensen die geen andere functie hebben dan het afpoeieren van de 250.000 klanten
- ga af en toe naar RADAR om met droge ogen te beweren dat je er alles aan doet om snel je netwerk uit te bouwen
- laat de mensen extra betalen voor elke extra Kbit die ze downloaden
- noem het bellen voortaan een "social event"

Dit moet gaan lukken en bedenk dat het eerste miljoen altijd het lastigst is.......

Geen opmerkingen: