Startpagina

zaterdag, januari 29, 2011

Nieuw Links

Nee, ik heb geen idee meer op wie ik moet stemmen.....

Zelfs D'66 en Groen Links beginnen in te stemmen met missies in Afghanistan. Ik ben geen lid van deze partijen, maar ik hoop van harte dat ze duizenden leden met gezond verstand gaan verliezen.

Het zal ze leren om tegen minkukels als Maxime Verhagen aan te rijen........

Ik begin steeds meer respect te krijgen voor Wouter Bos die deze corrupte arena heeft verlaten. Wikileaks heeft duidelijk gemaakt dat Wouter werd belaagd door ambtenaren die nog nimmer iets anders hebben gepresteerd dan in de trein naar hun werk te zitten.........of hadden ze een clandestiene auto met chauffeur???

Op zich vind ik het wel apart dat de PVDA een keer wel bij het standpunt blijft dat ze nooit meer afreizen naar de corrupte zooi die Afghanistan heet.  Meestal draaien ook zij 180 graden in de rondte.......

Het kan verkeren..........

Geen opmerkingen: